معرفی محصولات

شب خواب سه بعدی ویداوین ۲۰ مهر عرضه خواهد شد

اوایل سال ۹۵ بود طراحی شب خواب سه بعدی را شروع کردیم. اما به دلیل ورود تولید کننده های دیگر در زمینه این پروژ را موقتا متوقف کردیم. این توقف برای تولید به خاطر بررسی نواقص موجود در تولیدات رقبا بود. اما بعد از گذشت یک سال پروژه تولید را از سر گرفتیم. این بار نیت ما برا تولید چنین محصولی علاقه به ایجاد یک حس خوشایند در زمان خاموش شدن تمام نورها بود. در زمانی که شما به استراحت می‌پردازید. همینطور سعی کردیم تمام نکات مهم در نظر شما مثل پایداری، کیفیت و طرح های متنوع را رعایت کنیم. شب خواب سه بعدی از ۲۰ مهر ما در فروشگاه عرضه خواهد شد. شب خواب سه بعدی ویداوین ویژگی هایی دارد که باعث شده خودمان اولین خریداران آن باشیم.

مصرف برق بسیار پایین

مصرف شب خوای ویداوین با تست های انجام شده در هنگام روشن بودن تنها ۰/۵ وات می‌باشد. برای مقایشه میتوانید آن را کوچکترین لامپ کم مصرف که ۹ وات می‌باشد مقایسه کنید.

طرح های سه بعدی متنوع

شاید تفاوت مهم در شبخواب ویداوین طراح صفحه های آن است. چرا که در ویداوین تخصص اصلی ما طراحی خطای دید و سه بعدی است. برخلاق طرح شبخوای های وارداتی.

عمر بالای LED

قطعاتی که در ساخت شب خواب به کار بردیم دارای عمر مفید بالایی هستند. در کنار اینها نوع طراحی مدارات الکترونی و کنار هم قرارگرفتن آنها باعث میشود تا شبخواب ویداوین ۲۰۰۰۰ ساعت عمر قطعی داشته باشد.

گارانتی ویداوین

تمام شب خواب های تولید به دقت در سلامت و کیفیت کنترل میشوند. بنابراین تمام شب خواب های اصلی که دارای کد سریال ویداوین و برگه گارانتی هستند ۱۲ ماه گارانتی هستند.

صفحه قابل تعویض

صفحه نور  شب خواب سه بعدی ویداوین قابل تعویض است. یعنی به راحتی جدا می‌شود و میتوان آن را با طرح دیگر جایگزین کرد. همینطور به دلیل تولید آن در ایران شما میتوانید طرح های جدید و متفاوت صفحه نور را به صورت مجزا از سایت ویداوین تهیه کنید. یعنی میتوانید یک پایه شب خواب داشته باشید و ده ها طرح صفحه نور.

قابلیت تنظیم نور

شب خوای ویداوین را به نحوی طراحی کردیم تا هم در روز و هم در شب کارایی داشته باشد. بنابراین دارای دو وضعیت نور دهی می‌باشد. با کلیدهای روی پایه شب خواب میتوانید آن را در وضعیت های خاموش، نور کم و نور زیاد تنظیم کنید.   .

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “شب خواب سه بعدی ویداوین ۲۰ مهر عرضه خواهد شد

  1. پونه مقدسی گفت:

    سلام از اینستاگرامتون با شما آشنا شدم. الا» دیگه هرروز سایتتون رو هم چک میکنم ببینم محصول جدید چی دارید. چقدر این شبخواب عالیه. دوست دارم اولین نفری باشم که اون رو میخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.