دسته‌بندی نشده

استفاده از استیکر سه بعدی برای تبلیغات تاثیرگذار

کفپوش سه بعدی کف اسانسور

رسـانه‌‌ای به نام زمـین

دیده شدن در میان فضای پر هیاهو و پررنگ و لعاب تبلیغات محیطی، بسیار دشوارتر از زمانی است که تنها رقابت میان چند بیلبورد ساده بود. استفاده از فضاهای گوناگون و افزایش مساحت رسانه ها بر این موضوع دامن زده و بینندگان را بیشتر سردرگم نموه است. بهره مندی از رسانه ای جدید با فضایی بکر و اثربخش که زمینه ساز خلق خلاقیت‌های فراوان باشد، آرزوی بزرگ صاحبان کسب‌وکار است. سطح زمین که در بیشتر مواقع مردم نگاه به آن را ترجیح می‌دهند، می‌تواند فضایی متفاوت و موثر را خلق نماید. اما تجربه به کارگیری این فضا با وجود مزایای فراوان، تا پیش از این بسیار ناامید کننده بوده است و مشکلات فراوانی به همراه داشته.

clairol nice n easy colour blend

استیکر سه بعدی، معجزه خطای دید

برچسب یا استیکر سه بعدی به گونه ای طراحی و چاپ می‌شود تا در مسیر و زاویه‌ای خاص، احجام و ابعاد سه بعدی آن به شکلی جذاب دیده ‌شود. معجزه سه بعدی بودن این آثار در نوع طراحی خاص آنها می‌باشد. در حال حاضر این سرویس و تکنیک طراحی با کیفیت بالا، تنها توسط شرکت ویداوین در منطقه ارائه می‌شود. این استیکرها که غالباً بر روی زمین نصب می گردد، ولی امکان طراحی برای نصب روی سطوح دیگر و به شکل ترکیبی وجود دارد.

مـاندگـاری و کیفیت تصویر، حاصل تکــنیک‌های چــاپ و مواد به کار رفته در استیکرها می‌باشد. از این رو با تجربه بیست ساله و دارا بودن جدید ترین دستگاه ها در زمینه چاپ مدیاهای چسبدارامکان ارائه  برترین کیفیت و ماندگاری در کلاس جهانی را فراهم آورده‌ایم.

چالش‌های طراحی عادی

. قرار گیری تصویر با زاویه و کاهش خوانایی

. کاهش شدید خوانایی تصویر با افزایش فاصله بیننده

. عدم جلب توجه بیننده با تصویر تخت و دوبعدی

. محدودیت در افزایش ابعاد پوستر زمینی به دلیل قرارگیری در افق دید و   دیده نشدن جزییات

. نبود امکان به کارگیری سطوح  مختلف با زوایای گوناگون

چالش‌های متریال‌های عادی

.تاثیر زیاد عوامل محیطی و جوی بر افت کیفیت

.عدم امکان بهری گیری در بستر های خاص مانند آسفالت، کاشی و موزائیک و …

.وجود مشکلات در ترمیم و جــایگــزینی

.اختلال دید با درخشندگی در روز یا بازتاب نورها در شب

.فرسایش سریع بر اثر خراشیده  شدن و اصطکاک تردد

تبلیغات بر روی زمین چالش‌های فوق را برای استفاده کنندگان به همراه داشت که با بهره گیری از تکنیک طراحی و نوع خاص چاپ استیکر‌های سه بعدی زمینی مرتفع گردیده است. همچنین زمینه ای را فراهم نموده تا بتوان به نحوی معجزه آسا میزان اثر بخشی را به واسطه امکان خلق ارزش انتشار ویروسی افزایش داد.

فرآیند طراحی و اجرای استیکر سه بعدی

پروسه طراحی و تولید استیکرهای سه بعدی سرویسی کامل و اختصاصی می‌باشد. هر پروژه به صورت مستقل برای سفارش دهنده، بر اساس معیارهای برند و خط مشی بصری آن مراحل مشاوره، طراحی، چاپ و نصب را سپری خواهد کرد. به دلیل وجود تنها یک زاویه و مسیر دید، همچنین عجین بودن این نوع آثار با محیط پیرامونی خود؛ موقعیت نصب استیکرهای سه بعدی در ایده پردازی بسیار موثر است.

1 . مشاوره انتخاب سرویس و متریال مناسب

2 . جانمایی یا تعیین استاندارد موقعیت محیطی

3 . ایده‌پردازی فضای سه بعدی و طراحی اولیه

4 . عکاسی یا مدل سازی سه بعدی از محصول

5 . طراحی اصلی فضا با رزولوشن بالا

6  . اعمال اصلاحات احتمالی

7  . چاپ اصلی (تیراژ) استیکر سه بعدی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش‌های سه‌بعدی تولید شده توسط ویداوین به صفحه کفپوش آسانسور مراجعه کنید. لازم بذکر است که این کفپوش‌ها برای آسانسور شما تولید می‌شوند و کاملا متناسب با آن خواهند بود.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “استفاده از استیکر سه بعدی برای تبلیغات تاثیرگذار

  1. مریم مجیدی خواه گفت:

    سلام و عرض ادب-نمونه کارهاتون رو می خواستم -ما یک هایپر مارکت در جزیره کیش هستیم که چنانچه کار شما مرتبط با کار ما باشد افتخار همکاری با شرکت شما را داشته باشیم-مجیدی خواه

    1. مهرداد امیدی گفت:

      با سلام جهت سفارش پروژه جدید میتوانید با شماره دفتر تهران تماس بگیرید. همکاران شما را راهنمایی میکنند. 02166465452 09300384041

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.