استیکر سه بعدی دیواری

تصاویر جدید از استیکر سه بعدی دیواری طاقچه مجازی

ویداوین، تولیدکننده‌ی نسل جدید طاقچه مجازی ( طاقچه سه بعدی )

طاقچه مجازی ویداوین که به آنها طاقچه سه بعدی نیز گفته می‌شود، نوعی استیکر (لایه نازکی از جنس PVC است که پشت آن چسب‌‎دار بوده و ضد آب است و در مقابل پاره شدن، مقاومت بسیار بالایی دارد) است. حالت سه‌بعدی آن به دلیل طراحی خاصش به وجود می‌آید. طراحی خطای‌دید سه‌بعدی همان تکنیکی است که با آن، نقاشی‌های سه‌بعدی را بر روی زمین می‌کشند.

لازم بذکر است که جنس طاقچه‌های ویداوین، ساختار متفاوتی با سایر طاقچه‌ها دارد و بسیار مقاوم و همچنین کیفیت چاپ بالایی دارد. از طرفی به دلیل ضخامتشان، بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از طاقچه‌های نازک نصب می‌شوند.

تصاویر جدید از استیکر سه بعدی طاقچه مجازی را در زیر می‌بینید. در این عکس های سه نوع چیدمان از طاقچه مجازی را وجود دارد. این سه نوع چیدمان شامل حالت عمودی ، افقی و پلکانی است. شما می‌توانید با توجه به محلی که می‌خواهید طاقچه ها را نصب کنید، یکی از این حالت ها را انتخاب کنید.

اگر دیواری که برای نصب طاقچه سه بعدی ( طاقچه مجازی) انتخاب کرده اید عرض و بزرگ است پیشنهاد می‌کنم به حالت افقی نصب کنید. اگر میخواید طاقچه ها را روی ستون یا درب داشته باشید به حالت عمودی نصبشان کنید. از حالت پله ای هم زمانی استفاده کنید که این موضوع تعادل چیدمان دیوار را بر هم نزند.

لینک‌های مکمل:

مشاهده تمام طرح‌های طاقچه مجازی ( طاقچه سه بعدی ) ویداوین

ویدیوی معرفی و آموزش نصب طاقچه مجازی

 سوالات متداول درباره استیکر دیواری طاقچه مجازی

استیکر دیواری طاقچه   

 طاقچه مجازی

خانه > طاقچه مجازی ( طاقچه سه بعدی ) > انتخاب روش نصب طاقچه

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.